Monday, December 12, 2011

Produk yang aku guna sekarang

Assalamualaikum!

Bonjour!

Kalau korang ada masalah kulit berminyak,aku suggestkan pakai

1. NEUTROGENA DEEP CLEAN
beli yang pencuci muka punyerlah

Aku dah try produk ni, baguslah..biasanya aku selalu cuci muka 3-4 kali sehari...yang bagusnye,dia tak keringkan kulit muka and bersihkan minyak...biasa kalau produk lain, cuci banyak kali akan kering kan muka,tapi deep clean,so far so good lah aku gune.. harga dia budget dalam RM20. 

2. SHIZENS SILKY RENEWAL GEL
botol dia yang warne BIRU!

Produk yang ni,bagi hilangkan bekas2 jerawat dengan jerawat..tapi kena take time lah...dalam mase sebulan atau dua bulan,hilanglah parut2 tu...harga dia RM138.. thanks to my sis kerana hadiahkan benda ni...huhu
botol dia yang warna biru tu yer.

Okay,ni jelah information untuk hari ini aku share kan pada korang... Bubye~

No comments:

Post a Comment